poniedziałek, 15 października 2012

Rozdział 2


Z  racji tego , że na pierwszym roku studiów miałam miesięczne praktyki w klubie to znam się z chłopakami . Przyjaźnimy się od czasu , do czasu wyciągną  mnie na jakąś imprezę , albo coś w tym rodzaju . Dziś  w Skrze ma zadebiutować jakiś chłopak . Nie wiem skąd , ale go kojarzę , no cóż na meczu się przekonamy.
Mecz przebiegał po myśli bełchatowian . Skra pokonała Resovię 3:0 . Nasz debiutant zagrał w jednym secie  , a mi cały czas się zdawało , że skądś go znam ….
Po zakończonym meczu chciałam przedstawić chłopakom Ewelinę .Ona mieszka tu dopiero 3 tygodnie i jeszcze nie miała okazji ich poznać . Pierwsi z szatni wyszli Winiar  z Mariuszem , podbiegłam do nich i postanowiłam im pogratulować .
-Hej chłopcy ! Gratuluję wygranego meczu .
-Dzięki mała . – odpowiedział mi Michał .
-Mówiłam Ci już nie mów do mnie mała . – co prawda miałam tylko 170 cm wzrostu , ale nigdy nie lubiłam jak ktoś tak do mnie mówił .
-Może byś tak przedstawiła nam swoją  koleżankę . ? – zapytał Mariusz .
-Oczywiście . Michał to jest Ewelina . Ewelina , Michał .
-Cześć miło mi was poznać . – powiedziała Ewa .
-To dla nas zaszczyt poznać koleżankę naszej Asi . – powiedział Michał , a potem wszyscy wybuchliśmy śmiechem .
-Ej , co to za nowy koleś .  ?- zapytałam .
-A  , ten . ? To Krzysiek Pławski  nowy ,, nabytek ‘’ Nawrockiego . – powiedział mi Mariusz .
-Krzysiek Pławski . ?? –zapytałam  zaskoczona . Ewelina on czasem nie chodził z nami do gimnazjum .?
-Nie pamiętam , a co . ?
-Nie , nic . – odpowiedziałam jej . To co chłopcy za godzinę tam gdzie zawsze .?
-Oczywiście . A czy twoja koleżanka idzie z nami ? –zapytał Misiek .
-Ja . ? – powiedziała Ewa . Nie przepraszam może innym razem . Muszę załatwić jeszcze parę spraw związanych z uczelnią . – odpowiedział Ewka .
-Ok. . – powiedzieli chłopcy razem . No to za godzinę w naszym ulubionym klubie . – powiedział Szampon , pożegnaliśmy się i poszłam do siebie . 

_________________________________________________________________________________
Trochę krótki , przepraszam , ale jestem zmęczona dopiero wróciłam z treningu . ; )))
A następny postaram się dodać jutro ewentualnie w środę . A jak dobrze pójdzie to może jeszcze dzisiaj ; )

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada! :) Na pewno będę tutaj wpadać! :)
    A tymczasem zapraszam do mnie:
    http://volleyball-dreams-come-true.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, fajny :) robi się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, pisz dłuższe, bo nie zdążę się wkręcić, a tu koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robi się ciekawie, ale pisz dłuższe no no *-*
    zapraszam też do mnie : http://profesore-winiarski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń