niedziela, 14 października 2012

Rozdział 1 .

Właśnie zaczynam drugi rok studiów na moim wymarzonym kierunku : fizjoterapii . Nadal bardzo interesuję się fotografią . Przez ten rok zdążyłam zaprzyjaźnić się z kilkoma osobami . Los chciał , że moja najlepsza przyjaciółka również przed kilkoma tygodniami przeprowadziła się do Bełchatowa . Obie w gimnazjum grałyśmy w szkolnej drużynie siatkarskiej , a teraz razem chodzimy razem na mecze Skry i w miarę możliwości także reprezentacji .Postanowiłyśmy wybrać się na mecz o Super Puchar , Skra Bełchatów - Asseco Resovia .   Siedziałam u Ewy w salonie i czekałam aż się ubierze.
-Ewelina ile można na ciebie czekać . ? - zawołałam trochę znudzona .
-Już idę - odpowiedziała . Dobra gotowa do wyjścia ? - zapytała .
-Od pół godziny - odpowiedziałam jej .
Na co ta tylko się uśmiechnęła i w dobrych humorach opuściłyśmy jej mieszkanie .  

2 komentarze:

  1. Fajnie się zaczyna ;)
    Tylko mam prośbę: popraw dialogi :) czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok , dzięki za szczerość . ; )

    OdpowiedzUsuń