niedziela, 21 lipca 2013

Liebster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (nie możesz nominować osoby, która  Cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań. Zostałam nominowana przez: 

Pytania od Sassy19 :

1.Od kogo "zaraziłaś/eś" się siatkówką?
Po części od mojego kuzyna, który ciągle oglądał mecze w tv oraz trochę od jego siostry :)

2. Twój ulubiony klub i od kiedy?
Asseco Resovia Rzeszów, od zeszłego sezonu 2012/2013

3. Jaka piosenka kojarzy Ci się z siatkówką?
Pieśń o Małym Rycerzu :)

4. Grasz w siatkówkę? Jak tak to na jakiej pozycji?

Gram od jakiś trzech lat, ale pozycji brak, można powiedzieć, że uniwersalna. :)

5. Ulubiony trener?
Andrea Anastasi.

6. Którego siatkarza cenisz najbardziej i za co?

Krzysztofa Ignaczak oraz Zbigniewa Bartmana :)
Igłę najbardziej cenię za to, że zawsze jest pełen energii i pozytywnie nastawiony do życia. Na boisku zachowuje się niczym drugi trener zawsze coś doradzi chłopakom, nieważne, czy chodzi o atak, przyjęcie, taki wujek dobra rada. :D A Zbyszka cenię za jego wolę walki, za to, że nigdy się nie poddaje. Chociażby sytuacja z zeszłego sezonu w Sovii, Kowal nie zawsze na niego stawiał, a gdy Jochen'owi nie za bardzo szło (mecz ze Skrą, play-off''y, bodajże) wchodzi na boisko i sieje pogrom.

7.Ulubiony siatkarz zagraniczny?

Nie mam jednego: Paul Lotman, Felipe Fonteles i chyba ogólnie cała reprezentacja USA. :D

8. Najlepszy polski środkowy według Ciebie?
Według mnie najlepszym środkowym jest  Piotr Nowakowski, ale każdy ma inne zdanie. 

9. Mieszkasz blisko siatkarskiego miasta?\
Niestety nie, mieszkam jakieś 30km od morza, więc raczej do "siatkarskich miast" mam daleko. 

10. Śledzisz siatkówkę plażową?
Nie tak bardzo jak halową, ale czasami oglądam.

11. Wymarzone wakacje? 

Móc podczas nich być na wszystkich meczach Ligi Światowej, ewentualnie we Włoszech lub Hiszpanii :) 

Moje nominacje: 


Moje pytania:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z siatkówką?
2.Od jak dawna na bloggerze?
3.Czego w życiu najbardziej się boisz?
4.Co jest twoim największym marzeniem?
5.Co zamierzasz robić w przyszłości?
6.Kto jest twoim wzorem do naśladowania?
7.Czy piszesz jeszcze inne opowiadania?
8.Klub, któremu kibicujesz to...?
9.Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
10.Wymarzona podróż...?
11.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?

1 komentarz:

  1. 1. Jak byłam mała (ok 5 - 7 lat) jeździłam do dziadka i musiałam siedzieć przed telewizorem i mówić jaki jest wynik meczu. Ale w prawdziwe kibicowanie wciągnęłam się między Pucharem Świata 2011, a początkiem 2012 roku.

    2. Od połowy października.

    3. Że nie poradzę sobie w dorosłym życiu.

    4. Aby wszystkie moje marzenia się spełniły :D.

    5. Pomagać ludziom.

    6. -

    7. Tak :D.

    8. Skra, Zaksa, Czarni, Vive, Widzew, Zagłębie...

    9. Jakiegoś super chłopaka, koc, dobre książki, okulary, sweter..

    10. Włochy lub Japonia.

    11. Odpoczywać, czytać, pisać opowiadanie, marzyć, słuchać muzyki.

    Mam nadzieję, ze nie masz nic przeciwko, że odpowiadam tu :D.
    Pozdrawiam i dziękuję za nominację :D :*

    OdpowiedzUsuń